Chernobyl Tour-Reloaded

A blog a Csernobili katasztrófával,a lezárt zónával,és egy következő túráról szól.Kezdetben az első túránkról lesz egy kis beszámoló,majd az új túra szervezéséről.Ha valaki most utazna és kérdése van forduljon hozzám bizalommal!

Időjárás a Zónában

Visszaszámlálás

2012.05.19. 17:31 Digó

Chernobyl Tour 2011 3/3

Miután visszaértünk, gyorsan lepakoltuk a motyónkat és elindultunk, hogy megtekintsük Kijevet nappali fényben ill. beszerezzünk estére egy kis igazi ukrán vodkát! Kijev ismét gyönyörű arcát mutatta!

A sok aluljáró között viszont érdemes észnél lenni,könnyen eltévedhet az ember,mint ahogy ez nekünk is sikerült!Kinéztük, hogy másnap reggel hol tudunk bevásárolni a visszaútra ill. hol tudunk olcsón szuvenírhez jutni.Nem messze a hotelünktől egy Mcdonalds-ban elfogyasztottuk a vacsoránkat,majd visszaindultunk a hotelba, hogy az élményeket átbeszéljük és megkóstoljuk az út első ukrán vodkáját:)

Másnap reggel,ismét kevés alvás után megreggeliztünk majd gyorsan kiszaladtunk, hogy megvegyük hazára az ajándékokat,italt és az útra valami harapnivalót.Egész héten lógott az eső lába,ami most meg is érkezett.Egy üzletben az eladó bizonyára nagyon örült nekünk,ugyanis lehet Ukrajnában kis csokikat (szaloncukor szerű) kapni nagyon sok félét,de mivel nekünk ezek ismeretlenek, csak annyit mondtunk a néninek hogy mix:) Hát szegénynek a végére már nem volt teljesen őszinte a mosolya.Az egyik aluljáróban belebotlottunk egy majom jelmezbe öltözött emberkébe, akivel egész jól elbeszélgettünk,németül.Gyorsan visszamentünk a hotelba, összepakoltunk és kijelentkeztünk,semmi probléma nem volt.A szálloda előtt kerestünk egy nagyobb taxit,de az nem vett fel mert hogy érkezési sorrend is van...Így egy kisebb taxiba kellett bezsúfolódnunk és az állomásig pont 100 hrivnyát kért emberünk,ami pont a duplája a két nappal ezelőttinek!

Vonatunk időben érkezett és szerencsére miénk volt az utolsó kocsi, így hazafele jókat fotózhattunk a vonat végében,valamint láthattuk, amint kalauzunk papírral és némi gyújtóssal hozzálát a vagon felfűtéséhez.A hazafele útra is elláttuk magunkat rendesen itallal, de persze hazára is hoztunk vodkát.Hamar jó hangulatba kerültünk, amire a szomszéd fülkében utazó hölgy heves fejrázással fejezte ki nemtetszését.Laci az élmények hatására...egy kis időre le is feküdt pihenni.Hangulatos kis falvakon haladtunk át és a nap is kisütött.Lvovban kaptunk a vonat végére még egy kocsit,így ugrott a panoráma,de nem bántuk, hisz addigra már besötétedett.

Hajnalban értünk a határra, ahol is a vámosok a Balázsék "dugi" cigijét szépen magukkal vitték, mindössze 4dobozt hagytak meg nekik (fejenként 2dobozt engednek át).A mi vodkánk szerencsére annyira nem érdekelte őket,pedig állítólag arra is van valami limit.Innen már nem volt visszaalvás.Debrecenben elbúcsúztunk Lacitól.Hárman még feléltük maradék kajánkat és italunkat.Kis késéssel megérkeztünk a Keletibe és ezzel véget ért a nagy túra.A négy nap alatt 1.5L pálinka,kb:15L sör,3-4L bor,0.3L vodka és egy pár kávé fogyott el :D. Az egész túra kb. 120-130 000 Ft lehetett.

A hazafelé úton mindenki azt mondta, hogy egyenlőre elég volt,de pár hónap után már másképp gondoltuk,most pedig már egyértelmű hogy jövőre visszamegyünk,tehát a sztori folytatódik!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Joe 82 2012.07.22. 14:00:03

Sziasztok!
Nagy élvezettel olvastam a történeteteket, és bevallom nagyon irigykedtem! :)) egyik nagy álmom, hogy egyszer én is eljutok oda!!! Már láttam és olvastam mindent ami csak a témával kapcsolatos, csak épp az "élő kép" maradt még ki!:)) szóval érdekelne, hogy mentek-e még vissza és ha igen, akkor nem-e akadna számomra is egy hely?!?!?!

Digó 2012.08.06. 12:50:56

Szia!Bocsi hogy lemaradtam a válasszal picit!Jövőre tervezünk egy több napos Zónabeli tartózkodást!Persze szívesen látunk még egy útitársat!

Digó 2012.09.11. 15:59:03

@Joe 82: Ha komolyan gondoltad hogy jönnél keress meg a picidriver@totalcar.hu email címen